Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2010.09.12. 17:40 op tomi

Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát

   Előző hétvégén - idén először - sikerült kilátogatnunk a Vasúttörténeti Parkba, rövidke szösszenet következik múlt vasárnapról, különös tekintettel a kertivasúti pálya bővülésére.   
   Az esélyegyenlőség napja alkalmából ingyenes volt a belépés a Parkba és sűrűn ment a fordítókorong, szintén grátisz, viszont nem volt az a hatalmas tömegnyomor, mint máskori ingyenbelépős napokon, valószínűleg nem volt agyonreklámozva az esemény, tehát kifejezetten élvezhető délelőttöt töltöttünk a helyszínen.
   A programok a szokásosak voltak, nem is részletezném túlzásba, viszont - pár nappal vagy héttel a hivatalos megnyitó után - mi is "felavattuk" a kertivasút új szakaszát.
Két kis szerelvény közlekedett folyamatosan és szép nagy távokon, mert nagyjából öt percet vett igénybe, míg egy vonatka bejárta a bővítés után már igen hosszú pályát. Az új szakaszon található híd, alagút, parkocska tóval és vízeséssel, átkelők természetesen fénysorompós biztosítással, igényesen, szépen kivitelezve, tessék nézegetni:)

   Az új alagút bejárata...

... a kijárat üresen...

... és "vonattal töltve":)

De nagyon remekre sikerült a híd is

Íme a mívesen kialakított parkocska...

... a remekül kialakított, nem is kis tavacskával

Nem emlékszem, megvolt-e már korábban ez a jópofa fordítókorong az állomáson, most mindenesetre lefotóztam

Ezt a gyönyörő fényezésű Md szerelvény muszáj volt lekapnom így is...

                                                  ... és közelebbről is:)


"Méretes" képek: http://indafoto.hu/optomi/magyar_vasuttorteneti_park/page/3 és
                             http://indafoto.hu/optomi/magyar_vasuttorteneti_park/page/4

folyt. köv...         

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr342291030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Károly Dolgos 2014.01.19. 13:47:48

Tisztelt Uram!
Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit is mondjak , jól esett a ,,kis szösszenet,, kicsit kárpótolt megtörtént dolgokért. Ugyanis én álmodtam , terveztem valamint pár vasútszerető kollégámmal sok harc ,,lobbizás,, kudarc, csalódás után csak megcsináltuk az ország első de már nem egyetlen kerti vasútját.
Sajnos az emberi kapzsiság hatalomvágy, ostobaság a szeretett ,,parkom,, elhagyására késztetett. Sok dolgot szerettem volna még megvalósitani, főleg azok után , hogy a parkjelenlegi bevételének oroszlánrészét a kerti vasút termeli. A sikeresen üzemelö M 44 mozdony után már igen előrehaladott elkészítési fokon állt az ország legendás NOHAB mozdonyának diesel villamos hajtással rendelkező modelljének állapota. De miután a sors közbe szólt és késöbbi megaláztatást,és feszültséget kerülve...gondolva két kis unokámra is...eljöttem a parkból.
Tudomásom szerint--- a pályán igaz csak akkus próbaüzemmel több kört futott teljes terheléssel vezetésem alatt a mozdony próbaüzemben, szétverték...(no comment...)
Sajnálom, de ez az élet . 13 év üzemvezetői beosztása után elkullogtam mint nemkívánatos személy...Bocsánat, hogy ezzel a véletlenszerű levelemmel untattam, de az Ön dicséretéhez ezt kiegészitésnek szántam...Köszönöm
süti beállítások módosítása