Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2011.10.13. 16:59 op tomi

Alagutak, hegyek...

Végre

valahára érdemi munkára is lejutottam a pincébe, sőt az utóbbi két-három hét alatt ez többször is előfordult velem.
   Ennek eredményeként elkészültek az alagútportálhoz épített, viszont azzal együtt kivehető alagútbelsők (siklás esetén lehet jelentősége), valamint egész jópofa hegyeket kezdtem "faragni" fém szúnyogháló és modellgipsz segítségével, melynek ötletét az Index vasútmodellező fórumán olvastam.
   Az egész történet szépséghibája, hogy fényképeket elfelejtettem készíteni, de ezt részletes leírással együtt a következő bejegyzésben pótolni fogom, remélhetőleg már a jövő hét folyamán:)

folyt. köv...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr513300831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

modell13 2011.10.15. 22:09:05

Ezen a héten nem fér bele???
süti beállítások módosítása