Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2011.11.27. 18:20 op tomi

Ajajaj...

Tartósan

háromszáz felett az euroárfolyam a jegybanki kamatemelés után is, úgyhogy a Jézuska ha akarna, akkor sem tudna "jóárasított" csecsebecséket hozni a vasútmodellezők asztalára, ahogy a "kollégák" bejegyzéseit olvasgatom, mindenkinél ritkulnak az új beszerzések.
   Ha egyszer mégis visszajönne az a kettőhetven körüli euró (ez csak álmodozás, minden valóságalapot nélkülöz, de álmodni jó), kíváncsi vagyok, tudnának-e eme hobbinál lefelé mozdulni az árak? Ez azért jutott eszembe, mert úgy 2009 környékén, a jelenlegihez hasonló euro-forint váltási körülmények között kúsztak fel az "átlagos", modellezők által leggyakrabban vásárolt H0-ás Roco mozdonyok (Taurus, Szergej) árai a harminc-negyvenezres árszintről a negyven-ötvenezres értékre, a négytengelyes személykocsik pedig a tízezresről a tizenötezres szintre. Ez persze általam szubjektíven kiragadott példa, de más gyártók esetében is hasonlóak az arányok, viszont anno az árfolyam számunkra kedvezőbbé válása után, ami úgy idén nyár végéig tartott, az áraknak eszük ágában sem volt visszacsúszni a korábbi kedvezőbb, mondhatni megfizethetőbb szintre... Ebből nagyjából az következik, hogy nemsokára ismét magasabb árak köszönthetik a modellvásárlót a szaküzletben, melyek a fenti analógia alapján lefelé már a büdös életben soha nem fognak mozdulni...
   Remélem, én gondolom rosszul és ez az egész mostani bejegyzés egy szemenszedett baromság... remélem:)

folyt. köv...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr413415942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.12.02. 08:11:37

A dolognak van előnye is, ha valaki eladni szeretne, akkor irány az ebay. Itthon hirdettem két mozdonyomat kb egy hónapig, a kutyának sem kellett, az ebayen 5 nap alatt lett gazdája, nekik jó mert a német ár alatt tudtam maradni, nekem jó mert megkaptam érte az itthon nem is remélt összeget.
A beszerzési oldal tényleg elég sovány, pont karácsonyra, amikor odakint akcióznak. Készülök egy lapszemlével, tegnap néztem át a december MEB-et tüzetesen, annyi de annyi "jóárasított" kezdőszett van kint, amennyiből bárki megtalálhatja azt amit keres, a fa alá. Ott. Mert itthon aztán nem sok lehetőség van erre. Nem biztos, hogy idén készítek ilyen karácsony előtti beszerzős postot :(

op tomi 2011.12.02. 15:35:19

@Matiz: Megnyugtat a hozzászólásod, abból a szempontból mindenképpen, hogy túl nagy baromságokat nem hordtam össze... sajnos:(
süti beállítások módosítása