Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2011.12.22. 11:48 op tomi

Évvége

Lassan

elköszönünk 2011-től, éves összefoglalás jelleggel idei beszerzésekkel nagyon nem dicsekszem, mert nem nagyon voltak, gyanítom, ez jövőre sem lesz sokkal jobb, viszont terepépítéssel tűrhetően haladtam... nagyjából ennyi.
   Egy decemberi beszerzés azért volt, Pikoék Trakciós Traxxa, Csíkos Mester jóvoltából immáron hangdekóderrel ellátva, valamint vitrinként építettem, hogy egy modellt se kelljen fiókban, dobozban tartani, részletek fotóval, videóval jövőre lesznek, két kedvcsináló kép alant:

 

Szépen kivitelezett LÁEV témájú kis videót találtam a Youtube-on, ezzel kívánok mindenkinek Boldog Ünnepeket:)

folyt. köv... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr53485654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása