Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2012.07.28. 19:36 op tomi

Dunakeszin járt a veresegyházi modulasztal

Frissen

fürgén próbálom behozni a lemaradást, ezúttal helyi, Dunakeszin történt  eseményről számolok be.
   A május elsejéhez kötődő négynapos hétvégén a helyi művelődési házban a Baranyai János Vasútbarát és Modellező Klub óriási modulasztala vendégeskedett. A veresegyházi klub asztalát nem először, nem is másodszor  sikerült megnéznem, viszont folyamatosan változik, fejlődik, az újdonság élménye minden alkalommal megvan. Leginkább az EVM Mester által mostanában alkotott körfűtőházi modulra voltam kíváncsi a működő fordítókoronggal, kicsit sem csalódtam, ráadásul Laci bátyánk valami brutálisan telepakolta Szergejekkel, csíkossal, naranccsal, csillagossal, remottal, szóval az összes festési variánsot meg lehetett csodálni.
    Komoly, folyamatos vasútüzem jellemezte a kiállítást, utólag értesültem róla, hogy mind a négy napot folyamatos érdeklődés jellemezte a kinti strandidő ellenére is, megérdemelten, mert a „veresiek” ismét csak kitettek magukért, köszönet érte:)
    Apró malőr nálam történt, sajnos annyi, hogy a fényképezőgépem aksijának töltöttségét indulás előtt nem ellenőriztem, persze, hogy kemény tíz kép után megadta magát, tartalékom meg persze nem volt kéznél, úgyhogy az alant megtekinthető képek számáért és minőségéért előre elnézést kérek, még szerencse, hogy a fotózást a fűtőháznál kezdtem:)
   Pár értékelhető kép:

művház 6.JPG

művház 4.JPG

művház 3.JPG

művház 2.JPG

művház 1.JPG


folyt. köv...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr484683934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása