Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2012.10.21. 10:54 op tomi

Terep(sz)építés 1.

Összekaptam

magamat elszántságilag és némi zuzmóval, fácskával, szóróanyaggal (főleg Noch) felszerelkezve nekiálltam a fásításnak, növényesítésnek.
    Nem mondom, hogy látom a végét, de látványosan más lett az asztalnak azon kis területe, ahol a munka folyt, az eddigi eredmények mindenesetre biztatóak. A terepgyártás egyéb segédeszközei voltak még: faragasztó és víz 1:1 arányú keveréke, némi homok, ragasztópisztoly, meg időnként a porszívó.és a schnitzer. Az eddig elkészült "mű" nem nélkülözi az eklektikát, ennek oka, hogy mindkét gyerekem lelkesen vetette bele magát a munkába, mivel a terepasztalt eleve nem kiállítós műremeknek szántam, hanem "játszós" asztalnak, szerintem eddig rendben vagyunk.
Terveim szerint a mostani és folytatólagos munkálatokról rendszeresen be fogok számolni, ahogy az egy "rendes" bloggertől elvárható :)
    Nem túl nagy, nem túl látványos az eddigi haladás, de örömmel csináltuk, így tessék nézegetni a képeket:

fásít 1.JPG
fásít 2.JPG
fásít 3.JPG
fásít 4.JPG
fásít 5.JPG
fásít 6.JPG
fásít 7.JPG
fásít 8.JPG

"Méretes" képek: http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/19

folyt. köv... 

3 komment

Címkék: Címkék


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr984850643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dolmi medve 2012.10.23. 10:18:14

"Terveim szerint a mostani és folytatólagos munkálatokról rendszeresen be fogok számolni, ahogy az egy "rendes" bloggertől elvárható :)"

Ezt örömmel olvastam!
És "el is várjuk" :-))

op tomi 2012.10.23. 14:25:13

@Dolmi medve: Dolmi, nagyon köszönöm, jólesik, igyekszem megfelelni :)

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.10.31. 10:38:15

@op tomi: Hajrá.
Nálam fordított a probléma, írnék, csak annyira nem csinálok semmit, pedig lenne meló bőven
süti beállítások módosítása