Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2013.07.09. 15:34 op tomi

Szünet?

Tavaly

karácsony óta a nem frissült a blog, az ok elsősorban a fejlesztések teljes megszűnése, naná, hogy anyagi okokból.
   Őszintén szólva hónapok óta nem jártam lent a pincében még körülnézni sem, nem jó érzés félbemaradt torzóként látni  az asztalt, márpedig saját jelenlegi gazdasági helyzetem alapján még jó darabig ez lesz a helyzet...
A "vonatos" programok szintén elmaradtak, elmaradnak mostanában, ez a témahiány másik oka, ez sem hiszem, hogy változna a közeli jövőben :( 
   Egyelőre most egyik kedvenc nótámmal elköszönök és megköszönöm az eddigi letöltéseket, további kellemes olvasgatást kívánok :)

   


folyt. köv...?

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr915397699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dolmi medve 2013.07.13. 06:14:14

"folyt. köv...?"

Ez nem kérdés, nehogy abbahagyd a blogot!

Zero-eco86 2013.07.15. 23:12:33

Szerbusz!

Én T. Viktor vagyok, azért írok neked mert már régóta van egy problémám és a blogod nézegetése közben úgy láttam hogy te ezt már megoldottad, ezért szeretnék tőled segítséget kérni. Van 3 MÁV A.C.M.E. CAF személykocsim és szeretnék bele b.világítást rakni, de nem tudom hogy kell szétszedni őket. Tudnál ebben segíteni nekem? Segítséged előre is köszönöm.

Zero-eco86 2013.07.16. 14:57:33

Őt vagy őket ismerem email-t is váltottunk de abból nem derül ki hogy be is szereik ők a világitást. És köszönöm a válaszod.

HOttó 2013.07.17. 12:17:06

Szia! Én is azt mondom, hogy ne hagyd abba! Se a blogot, se a modellezést! Biztos vannak régebbről megvett dolgaid, amiket nem használtál fel vagy nem építettél be, használd ezeket. Régebbi videód is van biztosan, amit még nem publikáltál. Játszani lehet (remélem) ebben a rövid, átmeneti időszakban is, amit most élsz meg, az asztalodon! Sőt, egy félkész terepasztal mindig lehetőséget ad a tökéletesítésre, a meglévő elemekkel is! Hajrá! :)
Üdv,
Ottó, a TT-sek közül

Zero-eco86 2013.07.25. 02:41:02

Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba rakattál belső világítást?
süti beállítások módosítása