Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2010.11.16. 15:33 op tomi

Tadgs, Gbgs…

Folytatom

az erősen késleltetett modellbemutatót, momentán a Roco mávos gabonaszállítójával, a kocsi tulajdonképpen valamikor a nyár elején érkezett hozzám, aztán szépen bekerült egy fiók mélyére, mondhatni elfelejtődött, méltatlanul persze, mert szép darab az árával egyetemben.
   Most ősszel viszont a Rivarossi is kiadta a modellt, a Rocohoz képest nagyjából félpénzért, melyet szintén beszereztem és együtt feltettem őket a pályára, szó se róla, jól mutattak így együtt:)
   Külsőre, valószínűleg a korszakbéli különbség miatt vannak néhány apró különbség a két modell között, de azért elmennek egypetéjű ikreknek, a 100%-osan kínai gyártású Rivarossi Tadgs semmiben nem marad el a Roco mögött, a rugózó ütközőkkel tán még mintha igényesebb gyártású is lenne. Mindkét kocsi futása példás, az árkülönbség viszont elgondolkodtató, remélhetőleg a Rivarossi „belehúz” a további magyar vonatkozású modellek gyártásba és teszi ezt hasonlóan „baráti” árszinten.
 
   Szintén nyár eleje óta marad le folyamatosan a Roco régóta gyártott Gbgs kocsijának „asztalra tétele”, ezt a kocsit a sógorok már jó ideje gyártják, most „mávosítva” is beszerezhető volt. Alapvetően rendben is van a modell, az érdekes színnel is viszonylag hamar megbarátkoztam, különösebben nem tudom vitatni az árnyalat létjogosultságát, lévén, hogy 1:1-ben újszerűt és tisztát még sosem láttam, még az eltolható oldalfal is kiválóan müxik az én példányomon, szóval itt részemről minden ok:)
 
Tadgs Rivarossiéktól
 
Éles feliratok, viszonylag részletgazdag kidolgozás...
 
... és rugózó ütközök:)
 
Gabonás Rocoéktól
 
Félprofil:)
 
És együtt:) 
 
Kicsit furcsa a színe...
 
Itt kicsit elcsúsztak a színek, de látható, hogy a feliratok jó minőségűek
 
Szezám, tárulj:)
 
 
folyt. köv...         

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr612452644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dolmi medve 2010.11.16. 18:03:45

Rivarossin, a lépcső feletti mászóvasak-kapaszkodók? nincsenek túlságosan kidolgozva, a roco ezt szebben kivitelezte, illetve ha jól láttam, az előbbin nincs komphorog, azt nem tudom, hogy ez az igazi mind1ikén van-e :-)
süti beállítások módosítása