Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2008.03.26. 12:38 op tomi

Állomás, peron, kirándulás...

  Mégis visszatértem Mittelstadt állomáshoz, mert szerettem volna már a kész állapotot látni, természetesen a magyarosított, Dunakeszi "álnéven" létrejött formában, a pár hét kihagyás érdekes, de pozitívan befolyásolta a lelkesedésemet, úgyhogy a maradék alkatrészek néhány nap alatt elfogytak, és összeállt a "műalkotás". 

    Impozáns...na ja, a Faller, meg én:) 

Ez így teljesen perfektnek látszik, nem spóroltam a táblákkal sem...nem túl sok?

  Négy külön világítási lehetőséget adott a gyártó, kivilágítva még impozánsabb lesz, de így is sokat dob az asztalon, biztos, ami biztos, tervbe vettem Stellwerk Mittelstadt beszerzését is, mert együtt marha jól mutatnak, persze majd azt is "dunakeszisítem"...jaj, ez nagyon rossz volt:) Az viszont baj, hogy a peron színe teljesen speciális, kicsit sem passzol azokhoz az Auhagen peronokhoz, melyeken szintén dolgoztam egy keveset, mindegy, biztosan lesz rá megoldás, addig is most jön egy kép egy átalakított Auhagen peronról, ahol kicsit elengedtem a fantáziámat feliratok terén...

 A tábla szövege direkt életlen, mert poénnak szántam, nem kereskedelmi reklámnak...

Jó kis játék volt...a Dunakeszi feliratot ugyebár már alaposan begyakoroltam, a többi tábla pedig saját, létező, csak az 1:87 méretarányt kellett megoldanom, kő papír, olló, na meg némi photoshop, és már szórakozhatunk is saját magunkon...azért nekem tetszik:) Három ilyen peront fogok majd hosszában összeépíteni, ezáltal közel 90 centis peront kapok, melynek a két végére még nyitott részt is építek...azért ezzel is lesz még molyolás , de az biztos, hogy igen egyedi lesz a látvány.

  Mindenesetre itt még nem tartunk, viszont a www.kisvasut-kiralyret.hu a március 15-i hétvégére Morgó gőzöst harangozta be, ami azt jelenti, hogy a szombati programunk adott, én azért péntek este felhívtam a vasútüzemet Morgó "ügyében", és igenlő választ kaptam, azzal a kiegészítéssel, hogy teljesen biztosat csak szombat reggel tudnak mondani. Korrekt tájékoztatás volt, sajnos szombat reggel tényleg "megmondták a frankót", vagyis a gőzös gyengélkedése miatt a gőzvontatás elmarad, sajna... Mindezidáig egyszer volt szerencsénk Morgó gőzöshöz, éspedig 2006-ban, akkor nagy élmény volt, 2007-ben a nyári hónapokban szerepelt gőzvontatás a menetrendben, ez rendre el is maradt, a szinte folyamatos tűzgyújtási tilalommal indokolták, a következő, eléggé "haditudósítós" minőségű kis videót a 2006-os Mikulásvonat alkalmával készítettem:

Na, szóval dízelvontatás volt, meg rengeteg utas, meg nagyon jó fej személyzet, a hajtánypályán nyomtunk két kört, ja, tényleg: www.hajtanypalya.hu, erőpróbának sem rossz, élménynek sem akármi, mert mázsa fölötti a gép önsúlya, plusz utasok, amúgy négyszemélyes, a pályán jó kis kanyarok, és emelkedők is vannak, szóval nagyon érdemes kipróbálni...Hab a tortán, hogy itt Hivi kollégával is meg lehet ismerkedni, aki aztán vasútmániás a javából, mellékesen a hajtánypályát felügyeli:)          

Fellobogózott Mk-48, a fotót Hivi készítette

"Méretesebb" képek:

http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom

és

http://indafoto.hu/optomi/kisvasutak_1

folyt. köv. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr55397339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása