Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2008.04.01. 21:28 op tomi

Még egy kis Taurus, meg némi önkritika

   A legutóbbi post nyomán kialakult egy kis "beszélgetés", amit én kifejezetten bírtam, azt hiszem, ezt hívják építő kritikának, szerintem nagyon rendben van, íme:

2008.04.01. 11:26 · vasutas [Látogató]·
Nem akarok ünneprontó lenni, de az a 1047es nagyon gáz hallod. azt írni rá, hogy félelemetesen valósághű... ?!?

Itt megnézheted hogyan is indul egy igazi bika: www.youtube.com/watch?v=ppCGQgLSLqw

Az esu hangdekóderei simán tudják ezt a tiedben mi van??!?

üdv, vasutas
2008.04.01. 17:17 · optomi [Tag]·
Megnéztem a linket, sajna, stimmel, "félelmetesen valósághű" jelző törölve...meghallgatva speciel az esu sem jár sokkal közelebb a valósághoz:)
2008.04.01. 18:18 · vasutas [Látogató]·
Figyu, 12 roco taurusom van, 9ben van ESU hang. A gyári tényleg nem tökéletes, de azért ennél sokkal jobb és még a vika nevü gyerek alakított a gyári hangon és úgy már majdnem teljesen élethű. Na az meg ez a tied: ég és föld. Ég és föld. De a legfontosabb, hogy a trallázás mélyeb legyen és már menetben szóljon. Az tulajdonképpen egy fázisváltó, aminek álló helyzetben nincs értelme.
2008.04.01. 18:22 · optomi [Tag]·
Hát, ezzel is elindultam, csak emelkedőn hátrafele, nagyon lassan, véletlenül...korrigálni fogom a videót, köszi:)

  Fentiek tükrében visszanéztem az általam elkövetett kisvideót még egyszer, arra jutottam, hogy újat kell gyártanom, ettől függetlenül, amire "vasutas" felhívta a figyelmemet, teljesen ül, mondjuk, én voltam a hülye, hogy a Multimaussal bénáztam, a Tran vezérlővel már nehezebb rossz irányban indulni, úgyhogy újra próbálkoztam, ime: 

  Az azért általános észrevételem, hogy az igazi gépek hangja a dekóderben leképzettekkel kevéssé összehasonlítható, fényképezőgéppel készített, majd ezek után közösségi oldalakra feltett kisvideóknál meg már egyenesen fényévekre van nemcsak a valóságtól, hanem a felvétel idején a helyszíni "akkor, és ott" élménytől is. Én úgy gondolom, ezeknél a hangoknál inkább a felismerhetőség a fontos, különösen az eredeti hanghoz képest, és ezt a dekóderek általában tudják, persze ez az "eszmefuttatás" nem mentesít attól, hogy leírtam a "félelmetesen valósághű" jelzőt, ami gigantikus marhaság volt. Elkövettem korábban is hasonló baromságot, amikor a V 100-as hanggal futó "Bobo" általam barkácsolt kisvideóját tettem fel, jelentem, a video törlődött kis kezem által:) 

folyt. köv...   

 

 
 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr99407216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence 2008.04.02. 22:55:58

Halkan és apró betűvel, de: Le a kalappal, nem semmi dolog ilyen szinten önkritikát gyakorolni (más vasutasbloggerek úgylehet bedurciztak volna...) Szóval legmélyebb tiszteletem.
Amúgy szerintem nyugodtan vállald a "félelmetesen valósághű" szókapcsolatot, mert ha ez az új modellbeszerzés feletti örömből és lelkesedésből jött, akkor teljesen helytálló - emlékszem az első Piko startszettemre, nahát aznap Karácsony este az igenis "félelmetesen valósághű" volt!

op tomi 2008.04.03. 09:03:42

Igyekszem nem túl komolyan venni magamat...köszi:)
süti beállítások módosítása