Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2008.07.07. 14:20 op tomi

Fordítókorong

  Nézegetem már egy ideje a beépítésre váró fordítókorongot, Fleischmann 6651 C a becsületes neve, elméletileg a váltóállító-kezelőpult beépítése után gondoltam a beépítését, de pontosan ezen "ütemtervem" okán mintegy két hónapja gyakorlatilag semmit nem haladtam az asztal építésével. A kezelőpult kivitelezése készítője szerint "alakul", na, ez pont az a fajta tájékoztatás, ami az égvilágon semmit nem jelent, úgyhogy gondoltam egy nagyot, és merészet, kikaptam dobozából a fordítókorongot, majd kiolvastam a szintén Fleischmann gyártmányú fűtőház dobozáról a távolság- és helyigényt.
  Ezek alapján már be tudtam jelölni a fordítókorong leendő helyét, biztos, ami biztos, nagyjából azért kiraktam a bevezető vágányt is, nehogy aztán ne találkozzon az elmélet a gyakorlattal:) Amikor már minden méricskélésen túl voltam, vettem egy nagy levegőt, és dekopírfűrésszel "kiszabtam" az előzőleg bejelölt kört, amelybe aztán a korong nem "lötyögősen", de nem is túl "feszülősen", tehát pont ideális módon belepasszolt, ráadásul a felhajtók "Fleischmannos újezüstje" kiválóan passzol az én Rocoline 2.1-es sínrendszeremhez... úgyhogy ennek örömére hideg sörrel jutalmaztam meg magam:)
  Mivel a beillesztés az előzetes "majrémhoz" képest végül is sima ügy volt, azt hiszem, nemsokára elvégzem a korong elektromos bekötését is, nem, mintha attól nem tartanék, de felbátorodtam, vagy mi:)

Impozáns a doboz mérete, ennyi pénzért színes is lehetne:)

 A drótok egyelőre nem csatlakoznak sehová, de majd az is meglesz...

Naná, hogy kedvenc mozdonyommal készítettem az első képet a korongról:)

Azért oldalról is megmutatom:)

A becsatlakozás is müködik... egyszer majd ez lesz a legforgalmasabb vágány... szerintem:)

"Méretesebb" képek:

  http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom

folyt. köv...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr35557263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása