Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2010.04.04. 21:41 op tomi

Épületek, pingálások, CAF kocsik:)

   Lassan, de biztosan alakulgatnak a dolgok lent, az asztalon.
   Az első körben végrehajtottam a fűtőházak és a fordítókorong környékén az alaplap "lepingálását" a Rewell vízbázisú matt antracit színű festékével, az eredménnyel végül is meg vagyok elégedve, egész "vasútszerű" lett az eredmény, persze nem pótolja a terepépítést, de legalább előkészíti. A színválasztás egész jónak bizonyult, nem lepukkant, csak enyhén ipari jelleget adott ennek a részletnek, tessék megnézni:

Közeli képben valami ilyesmi, a színek kicsit "elcsúsztak"...

Mutatom a másik oldalról is...

            Ez meg már a nagytotál:)

   Fenti "mázolás" létrehozása a látszat ellenére nem csupán egy-két napot vett igénybe, viszont mikor végeztem vele és körbefotóztam, rájöttem, hogy épületek tekintetében lassan készen is lesz a "mű", pláne, hogy nagyfiam eleve épületeket kért a szülinapjára.
Így aztán az ajándék házak mellé beszereztem még némi bevásárlóközpontot, örházat, motoros szélmalmot, különös tekintettel a későbbi kivilágíthatóságra, mind-mind a Fallertól, ami véletlen, de tényleg az ő termékük. Az összeépítésekkel nem dolgoztam magam halálra, na jó, valamennyit én is építgettem, de Márton fiam a zömét megoldotta, az eredmény egész meggyőző, bár a ragasztóval kicsit talán túl bőkezűen bánik a fiatalember:)

Amint látható, Dunakeszi állomás közeláben kinőtt egy szupermarket, melyet érdeklődve figyel két NoHAB:)

 Bejárat H0-ban, azért a bal oldalon lévő "A" kicsit megizzasztott:)

Vasútra néző, tehát "vasútbarát" leendő kertváros a mellékvonali pálya mentén, az összes ház Marci fiam által összeépítve...

 Az építőmester:)

 ...a szürke tetős...

...az erkélyes...

...és a piros tetős, kicsit ragasztófoltos:)

Ő már a motoros szélmalom, lelepleztem a csúcstechnikát:)

Szemből pedig így fest

Bakterház... ha ezt látná Bendegúz:)

Bakterház próbaképpen kivilágítva...

A fény maga... Pikoéktól:)

   Nagyjából ennyi volt a mostani építkezős rész, nemsokára következik az épületek teljesen végleges helyeinek teljesen végleges kijelölése, és "díszkivilágítása", a körfűtőház pedig a személykocsik ledes belső világítására hasonlító megoldással borul majd fényárba, á la csíkosháTTú. 

   Némi késéssel hozzánk is megérkeztek a gyönyörű MÁV Startos A.C.M.E kocsik, alaposan "kivesézték" már őket nálam sokkal szakértőbb vasútmodellezők, úgyhogy ezen szerzeményekkel kapcsolatban újat nem tudok írni, a kocsik gyönyörűek, futásuk példás, R2-es íven is gond nélkül elmennek, bár nem oda valók, a kiválóan kidolgozott kocsibelső látványán Virágh Úr még tudott kicsit dobni az egyedi belső világítással, a hálókocsiról készült képekre érdemes különösen figyelni...

Másodosztály...

Finom kidolgozás, példásan kialakított részletek

Hálókocsi a fülkés oldalról, láthatóan egyik-másik fülkében már alszanak:)

Kicsit életlen közeli...

Folyosós oldal mindenhol kivilágítva...

És közelről:)

Ez pedig a komplett szerelvény, Roco Gosákkal kiegészítve:)

"Méretes" képek:    http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/8 és
                             http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/9, na meg
                             http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/10

folyt. köv...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr211894783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása