Jobban
haladtam a terepépítéssel, mint az elkészült fotók „bedolgozásával”, ennek meg a jó időnek (is) köszönhető, hogy mostani jelentkezésemet „királyrétes” post előzte meg.
A fém szúnyogháló+gipsz módszer amúgy remekül bevált, nagyjából olyan lett az alagutak környéke, amilyennek elképzeltem. Gondjaim csak a kihúzható alagútportálokkal adódtak, naná, hogy a gipsz megkötése után, ezáltal két portálnál a gipszelést kicsit le kellett bombázni, majd újjáépíteni. Mostanra a dolog működni látszik, persze maradtak illeszkedési hézagok imitt-amott, de a végleges „tereprendezés” remélhetőleg majd segíti az imitt-amott még kihívásokkal küszködő esztétikai viszonyokat:)
Megkésve bár, de jó pár fotót készítettem, tessék őket megtekinteni, a mellément gipsz nyomai majd eltüntetésre kerülnek:
Hegyoldal
Hegyoldal másik nézetből
Kilátó kivilágítva, most már valóban a hegyen:)
M41 2124 kifelé tart az alagútból... igaziból persze állva pózol:)
Talent-NoHAB teljesen barátságos találkozó:)
Másik portál Bobóval és Talenttel
A mellékvonali egyvágányos alagút egyik bejárata, nagyjából a másik is így néz ki:)
Az alagutak "beüzemeléséről" kisvideót is készítettem, ezen látszik, hogy némileg "passzentosra" sikerededtek a bejáratok, de a látszat ellenére tessék elhinni, egyik kocsi oldalfala sem ér össze az alagúttal:) Íme:
"Méretes" képek: http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/17
folyt. köv...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.