Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2012.08.05. 16:37 op tomi

Azért blogolgatok...

Igazából

még mindig nem problémamentes a "házasságunk" az új szerkesztőfelülettel, de remélem, tapasztalható volt, hogy nem adtam fel, különféle böngészők próbálgatásával, mindenféle alapbeállítások átvariálásával azért összejött a legutóbbi három post:)
    Idénre nem tudom, tudok-e még szolgálni újdonsággal, nem úgy állnak a dolgok, de persze jó lenne...

folyt. köv...

4 komment

Címkék: Címkék


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr524696900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.08.06. 11:22:03

Hajrá, velem nemrég közölte a blogger, hogy elhasználtam az összes képfelöltési keretemet.

trainmodeller · http://www.trainmodeller.hu 2012.08.15. 21:09:02

Hajrá, hajrá! Terepasztal, hogy áll? Azért csak akad idő dolgozgatni rajta :)

trainmodeller · http://www.trainmodeller.hu 2012.08.15. 21:10:57

Ja és én is költözés-félében vagyok, a blogom már átraktam a blog.hu felületére:
trainmodeller.blog.hu címen már az itteni tartalom él, egyelőre párhuzamosan megy a kettő. Az itteni sablonok azonban elég gagyik, nulla lehetőség van a testreszabáshoz, így pl az összes blogban szereplő kép fele levágódik, bármit csinálok. A freeblog viszont úgy tűnik kimúlt, nulla válasz a hibákra, kérésekre, felvetésekre, tehát elkerülhetetlen, hogy átköltözzek ide....csak még nekem is szoknom kell ezt a felületet.

op tomi 2012.08.16. 19:11:41

Piszkosul nincs idő az asztalra, szégyen-gyalázat, pedig kellene...
süti beállítások módosítása