Még mindig az előzményeknél tartok, úgyhogy ezúton kérek elnézést attól, aki a modellezésre kíváncsi, de a Vasúttörténeti Park nem maradhat ki az előzmények sorából. Állítólag a mi Parkunk egyedülálló kezdeményezés Európában, nincs kellő rálátásom a környező országok hasonló létesítményeire, úgyhogy ezzel kapcsolatban nem foglalnék állást.
Annyi biztos, hogy 2006 őszén voltunk ott először, meg az is biztos, hogy a téli zárás előtt még megfordultunk ott párszor.
Kislányom, kisfiam, és a kertivasút "mozdonyvezetője"
Kislányom nagyon bírta a kertivasutat, és a játszóteret, kisfiam illően tátotta a száját velem együtt mindenen, bár Gyula bácsi LGB-vasútja, és a modellvezetés különösen bejött neki, és a Park "fílingje" mintha még nejemre is hatott volna, na, nem túlságosan, csak úgy éppenhogy, de az is valami:)
Azért ezek tényleg nagyon nagy vasak
Szóval, nagyon érdekes itt sétálgatni, van benne történelem, technikatörténet, ugyanakkor működő vasútüzem is. Gőzöst pl. állítólag láttam gyerekkoromban, persze, kellett, hogy lássak, de mit csináljak, ha egyszer rég volt, és nem emlékszem rá.
Na, itt aztán láthatok dögivel...félelmetes, lenyűgöző, és gyönyörű. A pár éve vasútvonalainkról eltúnt Nohab a gyengém, jó itt újra találkozni vele, szintúgy a classic Púpossal, és a magyar, és külföldi vasúti járműgyártás egyéb gördülő, sőt működő emlékével.
"Elvarázsolt professzor"
Mivel itt "törzsvendégek" vagyunk, a későbbiekben még mesélek itteni élményekről, a 2007-es Mikulásvonatozásról mindenképpen, de ne ugorjunk ekkorát az időben...
legközelebb már tényleg lesz vasútmodellezés:)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.