A beszerzésekkel kicsit leálltam, viszont gyártója szerint ígéretesen halad a kapcsolópult építése. Lassan végig kellene nézni a pályát az utolsó szögig, mert lassan nekiállok az alagutak oldalfalainak kialakításának, és utána már lesznek nehezebben hozzáférhető részek. Lesz majd egy keményebb építésem is, amikor "beszabom" a fordítókorongot, Fleischmann 6152 C lenne a szentem. Speciel még azt sem tudom, honnan kellene beszerezni, ugyanis ahol stabilan rendelhető, ott kicsivel hetvenezer fölötti áron kapható, én próbálnám a Modellkites beszerzést erőltetni, már csak a 10 %-os tagsági kedvezmény okán is, de még árajánlatot sem kapok...így nem fog menni. Van még a "kéz alóli vétel" lehetősége, de a legjobb vételnél is maximum tizenötezerrel lennék beljebb, és akkor nem ismerem a szerkezet "előéletét"...így meg szerintem nem éri meg, úgyhogy sakk van...vagy matt:) Mindegy, van még mit "alkotni, ma pl. peronhosszabbítást kellett volna csinálni, ehhez képest a kerti locsolórendszert indítottam el, talán majd holnap. Egyedi peronokat is tervezek, az Auhagenes peron-építőkészlet úgy tűnik, remekül beválik, bár az egyes részek színeltérése gyermekkori modellépületeimet idézi a néhai "átkosból", de némi festés talán ezt is megoldja... Mindenesetre jó pár hétvégét el lehet még rajta molyolgatni, aztán a váltók bekötése (asszem, 24-en vannak, ja, meg 9 db. kocsileakasztó) a lassanként remélhetőleg elkészülő kapcsolópultba, és akkor még nem szóltam az alagútváz kialakításáról, amit a következő hétvégére tervezek...naszóval annyi minden van, hogy ilyenkor kellene visszafeküdni, és semmihez sem nyúlni, hátha minden magától elkészül:)
Vonat- és kocsibeszerzések, mint fentebb írtam, pihennek, álmodozni viszont lehet...
Ő az egyik álom, de megvalósulni látszik kom_imi topictárs által, de hogy miként lesz hozzá "valósághű" (óvatosan írtam le) hangom, az még a jövő zenéje, de nagyon...
Őt is bírnám...elkövetője ugyanaz lesz, a hangról dunsztom sincs itt sem:)
folyt. köv...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.