Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2012.07.27. 16:37 op tomi

"Turbók" (Jenbacher motorkocsik) egymás közt:)

Régi

vágyam volt, hogy motorvonatokból csatolt szerelvényt állíthassak össze.
    Áruk alapján a Talent és a Desiro motorvonatok szóba sem jöhettek, Bézém nem lévén (és ez már alighanem végleges állapot) örömmel csaptam le egy igen jó áron kínált Quablás pályaszám-átfestett Rivarossi  Gysev Jenbacher motorkocsira , hogy az eddig meglévőnek legyen végre „testvérkéje”.
Mivel a korábbi beszerzésű gépben lévő hangdekóder meglehetős hangerővel, ezáltal igen meggyőzően teszi a dolgát, ezért az új jövevény csak sima mozdonydekódert kapott, melynek CV értékeit összehangoltam a korábbiéval. A régebbi gépben lévő dekóder sebességdiagram értékeit a programozósínen egy az egyben lehetett átmásolni a későbben érkezett vonatka dekóderébe, majd mindketten egy mozdonycímre kerültek és nagyjából meg is voltam az állítgatással. A két motorkocsi mozgása látványosan egyforma lett, ami nagyon jópofán tud kinézni párhuzamos vágányokon egyszerre futtatva őket, persze a cél nem ez, hanem a kapcsolt menet volt.  Annyi probléma maradt a végére, hogy R3-as íven az ív belseje felé eső ütközők összeakadásveszélyes közelségbe kerültek, melyen a kurzkupplung cseréje segített, a Roco-féle kétrészes, állítható magasságút kapták meg a motorkocsik. Egyelőre még van azért annyi zavaró tényező, hogy az egymás felé néző vezetőállások felőli oldalon a világításokat még nem tudtam kiiktatni, de előbb-utóbb ezt is meg fogom oldani, fotózásnál meg takargattam a dolgot, amennyire tudtamJ
    A végeredmény egyelőre így néz ki, tessék megnézni:

Jenbacherek 1.JPG
Indulás előtt, ketten egy közeli képen nem férnek el...

Jenbacherek 2.JPG
Így még látszik valami:)

Jenbacherek 3.JPG
Perspektíva, yess:)

Jenbacherek 4.JPG
Befért a képbe:)

Jenbacherek 5.JPG
Igazából kanyarban tetszik a legjobban...

Jenbacherek 6.JPG
...ezt érdekes szögből fotóztam:)

"Méretes" képek: http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/18 és
                            http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/19

Video: 





folyt. köv...

3 komment

Címkék: Címkék


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr964682215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dolmi medve 2012.07.28. 18:54:14

Jó, hogy újra írsz a blogba!

A videónál 1:30-nál mintha már nem lenne a két motorkocsi között világítás, rosszul látom? :-)

Nagyon jól néz ki így csatolva, kár, hogy már nem kapható a modell a boltokban.

op tomi 2012.07.28. 19:22:57

A Blog.hu szerkesztőfelülete és az otthoni Windows 7-re váltás együtt feladta a leckét, kicsit belassultam:)
Vadul nyomkodtam felvétel közben a vezérlőn a világítás ki-be gombot, 1 :30-nál véletlenül sikerült is, köszi az olvasói hűséget:)

Brouwer-Power ---> ihajbimbam.blog.hu 2012.07.30. 23:12:42

Nem kell egy címre tenned a két gépet ahhoz, hogy egyszerre menjenek. A második gép 19-es cv-jét állítsd az első gép címére, így azt fogja utánozni, de a világítást a saját címén tudod kapcsolgatni. Ha meg vissza akarod ezt csinálni, a 19-est állítsd nullára.
süti beállítások módosítása