Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2008.05.10. 20:22 op tomi

Börzén jártam

    Szombaton abszolváltam életem első börzéjét a Lángban. Igazából konkrét vételi  szándék nélkül, csak éppen ki akartam ugrani, hogy lássam, milyen is... Jelentem, marhára tetszett, nekem úgy tűnt, hogy árusok, érdeklődők egyaránt szép számmal voltak, persze rutinos "börzés" nyugodtan javítson ki, végül is most láttam először ilyet, fogalmam sincs, milyen, amikor sokan, és milyen, amikor valóban kevesen vannak:) Naszóval... én azt láttam, hogy összejöttünk jó páran, sok nyugis emberke, hangos szót nem hallottam, veszekedésnek nyoma sem volt, néhányan csak megmutatni vittek ki egyedi készítésű darabokat, hogy lássa a nagyérdemű, ők milyen ügyesek... szóval némi "dicsekvés", de a szó legjobb értelmében. Voltak régiségek, meg olyan gépek, amiket már asztalra a gép kora miatt is óvatosan, vagy inkább egyáltalán nem tenne modellező, de feltétlenül érték... meg persze használható gépek, kocsik, alkatrészek... börzére való dolgok, na. Engem a hangulat is megfogott, a törzstagok egyfajta klubdélelőtt jelleggel "érezték jól" magukat, a magamfajta, talán már nem teljesen kezdő, de még korántsem "rutinróka" modellezőnek volt kitől kérdeznie, kár, hogy totál "mazsola" koromban még nem jártam itt... Persze voltak vágykeltő dolgok, úgy, mint narancs mávos Nohab, az Albertmodell-féle gyönyörű teherkocsik, néhány egyéb gyönyörű átfestés, LGB-rendszer úgy általában, el is férne a kertben, bár még a saját H0-ás terepasztalommal sem tartok sehol... szóval lehetett álmodozni, jól is esett, meg a fentiekben már részletezett békés hangulat...relax, vagy mi:)

  Előre megfontoltan pénzmagot csak óvatosan vittem magammal, de pár dolgot azért beszereztem... apróságok, de még most is örülök neki, mint majom a farkának:)

   Rakomány a Klein Modellbahnos kocsikba...a választék homok, kő, szén volt, ez lett

  Szénrakomány, meg egy konténer a Roco-s pőrekocsira...

    Ennyit a gördülőállomány legújabb frissítéséről:)

Így van együtt a teljes "szajré"...a DVD is nagyszerű:)

  A végére rövid összefoglaló a férfiúi szolidaritásról, szerintem nagyon oké: megnéztem alaposan mindent, ami tetszett, volt, amit alig bírtam letenni, de ugye direkt kevés pénz volt nálam, hogy könnyebben tudjak "jellem" lenni, ellenben a húzósabb vételeket "ezzel most nem állíthatok haza" szabadkozással utasítottam el erre azonban többféle megoldási javaslattal éltek a "kollégák": 1. verzió: be kell vele állítani haza, és kész! 2. verzió: Nem látszik az (akármin), hogy ötvenezerbe került, vallj be ötezret, vagy tízet, és kész! 3. verzió: Mondd, hogy cserélted, nem létezik, hogy otthon számon tartják a cuccaidat!... és így tovább, ezeknél lényegesen több tippet kaptam, csak most ennyi jutott eszembe úgy-ahogy szó szerint:)

  Ahogy látszik, úgy is van, tehát jól éreztem magam, vigyázz, Börze, máskor is jövök:)

folyt. köv...  

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr63462941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Totál 2008.05.15. 14:22:15

Szia, a DVD az eredeti vagy másolt? Mennyibe került? A börzén merrefelé vetted? Már régóta keresek ilyeneket, de eddig sehol sem találtam :-(

Totál 2008.05.16. 11:16:39

Nem jött át :-( Itt is megírhatod, benézek mindennap...
süti beállítások módosítása