Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2008.05.31. 18:44 op tomi

Megint Nohab

  A péntek a Nohab jegyében telt. Reggel leadtam a Heljan Nohabot némi átfestésre, hogy "narancs" Nohab is legyen majd a terepasztalon, persze avatott szakember kezébe, akinek korábban már láttam a munkáit, és nagyon meggyőzőek, az ember "gyári", vagy annál magasabb minőségben dolgozik, úgyhogy előre tudom, hogy a gép gyönyörű lesz, a 019-es pályaszámot fogja kapni. Mondjuk, így most nincs Nohab logós gépem, a Roconak viszont van, tehát a következő vásárlási cél adott:)

  Este "bebéhávéztam" a Nyugatiba meglesni, lefotózni, esetleg videózni a Gyertyafény Expresszt, lévén, hogy a vonóerőt Nohab szokta adni, a szokásos fotoapparáton kívül a régi kazettás videokamera is nálam volt, lévén, hogy a vele készített családi eseményeket mostanában írtam át digitálisra, és egész jó volt az eredmény... Na, szóval felvettem a várakozó álláspontot, mivel a szerelvény még nem volt bent, közben azért "lőttem" mindenre, ami vonat...

 Kétezres Szili, háttérben a "festőművészek" sokadik áldozata

Szép... azért a pályaudvari fotózást még tanulni kell:)

Betolt a Szöcske... erre a vágányra vártam a Gyertyafényt, ideálisak lettek volna a fényviszonyok... így jártam:)

  Voltak jó kis Bobós kocsirendezgetések is, sajnos, totál ellenfényben, nagyon meg nem akartam össze-vissza rohangálni, ha már egyszer "Nohablesen" vagyok...majd máskor:) Aztán lassan, méltóságteljesen "bekígyóztak" a Gyertyafény gyönyörű kocsijai, és nagy  meglepetésemre "személyesen" 019 adta a lóerőket... pár sorral fentebb írtam, hogy ő lesz az én narancs Nohabom... véletlen, de tetszik:)

  Íme... nyakban fényképezőgép, kézben kamera, mikor melyiket nyomjam... na, ezért lett ilyen, asszem sosem leszek fotoriporter...

Tűrhető kép, gyönyörű szerelvény, háttérben szegény "megalázott bhv-k"... 

 Nna... úgy jó, ahogy van:)

  Aztán, ahogy láttam, ahogy más érdeklődők is felkéredzkednek a vezérállásba, a "vezér" pedig kifejezetten szívélyesen fogadja az érdeklődőket, én is bekéredzkedtem... aztán megkérdeztem, hogy a vezérállásos képek publikálhatók-e nyilvánosan... "csak nyugodtan, sőt..." úgyhogy most azok jönnek:)

Ilyesmiket "lőttem", az érzés visszaadhatatlan, trónteremben éreztem magam, amúgy meg transzban voltam, az utolsó képre én is rákerültem M60-001 topictárs jóvoltából :)

Próbálkoztam némi videóval... nem túl meggyőző, ha kazettás kameráról konvertálgatunk, de most ez lett:

Ma dühöngtem kicsit a modellkereskedelemről általában... két hónapja készülök új perontetőt tenni a peronjaimra, és sehol semmi, ahol megrendeltem, ott a gyártót hibáztatják, a neten fellelhető kb. tíz hazai modellbolt egyikében sem kapható... mondjuk, a hazai modellkereskedelem amúgy is arról szól, hogy "készleten tartunk, amit gondolunk, ha nem tetszik, lehet menni Bécsbe", alternatív megoldásban gondolkozom... vagy Bécsben:)

"Méretesebb" képek:

http://indafoto.hu/optomi/nagyvasut

folyt. köv...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr52496732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása