Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2009.12.09. 15:19 op tomi

És kész:)

   Mármint a pálya lenne készen, fővonal+mellékvonal, lepróbálva a Tillig-féle "halbikkal", mert nálam valahogy ezek szerepelnek a legrapszodikusabban, de szerencsére müxik a dolog.
   Ezen felül túl vagyok a váltóállítópult "aktualizálásán", ez a kis update két hét minden szabad estéjét elvette, ezúttal sem bántam meg, hogy nem lettem elektroműszerész, viszont a sikerélmény megvolt:) Minthogy gyakorlatilag visszaálltak az eredeti állapotok a némiképpen "megfaragott" asztalon, és a nyüves csocsónak is van helye, lassan terepépítésre is sort kerítek. Fogalmam nincs, hogyan is kellene majd nekilátni, úgyhogy asszem, kavicsozással kezdek, ahhoz nem kell gondolkozni... remélhetőleg:)
   Addig is íme pár fotó a jelenlegi állapotokról:

A fővonalon a sötéttel jelölt kitérőket építettem be a mostani átalakítás során...

 Itt csatlakozik egymásba a fő- és mellékvonali pálya...

  Ugyanez kicsit messzebbről...

Itt nagyjából egészben látszik a mellékvonal új építésű szakasza...

 Az "állomáska" a csatlakozás felől nézve, meg a mozdonyszín...

A mellékvonali pálya áthaladása a fővonal fölött...

 És ugyanaz másik nézetből...

Új pályához új vágányábra új plexivel, ráadásul működik:)

Esztétikailag nem igazán stimmelt, hogy a fordítókorong körül vegyesen voltak a 2.1-es Rocoline és az ágyazatos Fleischmann "Profi" sínek, úgyhogy az utóbbiak "győztek":)

 Valami ilyesmi lett...

"Méretes" képek: http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/6

folyt. köv...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr751585938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszkehölgy 2009.12.16. 09:47:43

Hát ez nagyon komolya. Hogyan irányítod? Van egy picike biztosító berendezésed?
Milyen szerelvényeket raksz össze? Magyar vagy külföldi?

2009.12.23. 11:18:58

Szerintem a kavicságy kiépítésével folytasd, ha a "megszokott" módon ragasztod, akkor a kavicsozással egyidejűleg a gyomokat is ültesd el. Aztán az egyes épületek mehetnek a helyükre, aztán út, utána megint szóróanyag, aztán fák, szóróanyag ismét, majd végül az egészet antikolni, jól bekoszolni.
Nálam ez az utsó lépés a legfontosabb: én nem szeretem a teljesen steril, világítóan szép házakat, pályát. A 120-as vonal helyi szakasza egy évvel a felújítás után már egy merő rozsda volt, pálya, ágyazat és a környező tereptárgyak egyaránt. Steril pálya csak a felújítás után max fél évig létezik...

op tomi 2009.12.23. 14:39:50

@Matiz: Köszönöm, próbálkzom:)
süti beállítások módosítása