Mármint a pálya lenne készen, fővonal+mellékvonal, lepróbálva a Tillig-féle "halbikkal", mert nálam valahogy ezek szerepelnek a legrapszodikusabban, de szerencsére müxik a dolog.
Ezen felül túl vagyok a váltóállítópult "aktualizálásán", ez a kis update két hét minden szabad estéjét elvette, ezúttal sem bántam meg, hogy nem lettem elektroműszerész, viszont a sikerélmény megvolt:) Minthogy gyakorlatilag visszaálltak az eredeti állapotok a némiképpen "megfaragott" asztalon, és a nyüves csocsónak is van helye, lassan terepépítésre is sort kerítek. Fogalmam nincs, hogyan is kellene majd nekilátni, úgyhogy asszem, kavicsozással kezdek, ahhoz nem kell gondolkozni... remélhetőleg:)
Addig is íme pár fotó a jelenlegi állapotokról:
A fővonalon a sötéttel jelölt kitérőket építettem be a mostani átalakítás során...
Itt csatlakozik egymásba a fő- és mellékvonali pálya...
Ugyanez kicsit messzebbről...
Itt nagyjából egészben látszik a mellékvonal új építésű szakasza...
Az "állomáska" a csatlakozás felől nézve, meg a mozdonyszín...
A mellékvonali pálya áthaladása a fővonal fölött...
És ugyanaz másik nézetből...
Új pályához új vágányábra új plexivel, ráadásul működik:)
Esztétikailag nem igazán stimmelt, hogy a fordítókorong körül vegyesen voltak a 2.1-es Rocoline és az ágyazatos Fleischmann "Profi" sínek, úgyhogy az utóbbiak "győztek":)
Valami ilyesmi lett...
"Méretes" képek: http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/6
folyt. köv...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szöszkehölgy 2009.12.16. 09:47:43
Milyen szerelvényeket raksz össze? Magyar vagy külföldi?
2009.12.23. 11:18:58
Nálam ez az utsó lépés a legfontosabb: én nem szeretem a teljesen steril, világítóan szép házakat, pályát. A 120-as vonal helyi szakasza egy évvel a felújítás után már egy merő rozsda volt, pálya, ágyazat és a környező tereptárgyak egyaránt. Steril pálya csak a felújítás után max fél évig létezik...
op tomi 2009.12.23. 14:39:50