Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2010.11.12. 16:52 op tomi

Schlierenek...

Nem

éppen friss, ropogós újdonságról van szó, folyamatos fáziskésésben vagyok, mindenesetre hozzám most gördültek be a Gysev Schlierenek, az a bizonyos szett, amely végül is nem mindenben azonos az 1:1-es Gysev flotta tagjaival, de külsőre a képek alapján pofásnak ígérkezett.
   Anno 3-4 éve beszerzett Roco Gosáim kidolgozottságáról és gördüléskultúrájáról a mai napig csak felsőfokban tudok nyilatkozni, nagyjából hasonló élményt vártam most is, de a benyomások elég vegyesre sikerültek. A zöld-sárga szín rendben van, mintha az eredetit látnám, a belső kidolgozottsághoz nem szólnék hozzá, mivel életemben nem jártam ilyen kocsi utasterében:) A gördüléskultúra valahol a fémkerekes Fuggerth személyvagonok szintjén van, ami ezen az árszinten nekem már nem korrekt, a kocsik festése a modellt kézbevéve, forgatva, egészen közelről nézve szintén sokkal gyengébb, mint a számomra etalon Gosáké, de a Tillig is szebben festi a modelleket, igaz, ott meg a modellhűséget kritizálják a vájtszeműek.
   Az utólag felhelyezendő alkatrészek méretpontossága, sorjamentessége szintén nem a korábban általam is magasztalt Roco minőség, elkínlódtam kicsit a lépcsőkkel, itt-ott furkálni is kellett… ez van.
   A vásárlást végül is nem bántam meg, mai magyar témájú asztalon kívánatos a szett jelenléte, az viszont baj, hogy egészen közelről egyes részletek csalódást okozhatnak.
Képek:
 

Egyeske...

és ketteske:)

Semmi extra, leegyszerűsítés van, a feliratok legalább élesek...

Teccik látni, nem jutott el mindenhova az a fránya festék, ennyiért minimum snassz:) 

Együtt... azért a világítás dob rajtuk:)

"Méretes" képek: http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/12 és
                             http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/13

folyt. köv...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr762444759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása