Aktuális
szerintem már sosem leszek frissen megjelent hazai vonatkozású gördülőanyagok terén, ahhoz túlságosan bőséges volt a modellgyártók idei kínálata, kimaradt ez-az, jelen bejegyzésem tárgya is ilyen „kihagyandó” élménynek indult megjelenésekor, első beárazása alapján mindenképpen:)
Aztán megjelent a Rivarossi gyártmányú Jenbacher motorkocsi Gyseves verziója – mert róla van szó – akciósan is, jóval barátságosabb árcédulával, így már nem szerettem volna kihagyni. A gyártó gabonáskocsija nagyon bejött, kidolgozottsága, futása alapján a kínai modell kifejezés nálam semmi esetre sem dehonesztáló, a motorkocsi „atombiztos” csomagolását kibontva is egyértelműen az látszott, hogy minőség nagyon is rendben van.
Szépek, életszerűek a színek, jók a feliratok, az „apróságok”, pici részletek is megfelelő minőségűek, a kocsi természetesen menetirány szerinti, ledes világítással van ellátva. A berendezett, gyári világítással szerelt kocsibelső fiam, a Gysev járműpark nagy gyakorlati szakértője szerint olyan, mint az igazi.
A gép futása csendes, ereje is rendben van, az egy hajtott forgóváz tapadása bőven elegendő az emelkedők legyőzéséhez.
A Jenbacher Werke 5047 számú motorkocsiját Sopron környékén és talán Ausztriában is Turbó néven (is) ismeri a nagyérdemű utazóközönség, a csíkosháTTú Maestro által hangdekóderrel ellátott gépben ÖBB-s vezér által 1:1-es gépről felvett hang „dohog”, gyönyörűen fütyül a turbó, amint lesz kis időm, összehozok egy kis videót, ami ezt meg is mutatja, egyelőre csak képek vannak, íme:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.