Ismét
csak lámpácskák a téma, de az asztal készültsége lámpákból mostanra a 100%-ot közelíti, úgyhogy ezzel a bejegyzéssel a témát be is fejezem.
Kéz alóli beszerzésű 6V-os peronlámpák kerültek Dunakeszi állomásépület környékére és a mellékvonali állomásokra, a motorvonatok kis „fejpályaudvara” pedig épülethez illő világítást kapott. A korábbi beszerelésekhez képest még annyi kis macera adódott, hogy a hatvoltos lámpákat festeni is kellett, valamint a feszültségnek megfelelő hálózatot is ki kellett építeni az asztal alatt és persze külön trafóról kellett megtáplálni, máskülönben nagyjából a fotózás vett igénybe több időt a pince sajátos fényviszonyainak köszönhetően:)
Ezen felül elkezdtem az alagútbejárók kiépítését, egyelőre addig jutottam, hogy először is kivártam azt a két hónapot, amíg a Noch íves alagútbelsők megérkeztek, majd kb. egy óra alatt összeépítettem őket egymással és az alagútportállal. Terveim szerint kivehető lesz a bejáró az esetleges alagúton belüli „balesetek” kezelésének érdekében, remélhetőleg nemsokára a véglegeshez közeli állapotokról is beszámolhatok, addig is mutatom az eddigi haladást:
... és elölről, csak most látom, hogy az egyik lámpa ferdén áll:)
Ez pedig a mellékvonali pálya leendő "hegyvidéki" állomása vonat nélkül...
Ilyen lett...
Alagút még nincs, csak alagútbelső, de már fotózható...
"Méretes" képek: http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/15
folyt. köv...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.