Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2010.11.06. 20:08 op tomi

Hangos Limit Bobó

Várok

további neten rendelt lámpákat a peronra, Viessmann lesz a nagyja, egyben berendelni mindet az anyagi csőd kockázatát rejti, ezért az egyszerre megrendelt darabszámmal óvatosan bánok, ennek ellenére remélem, nemsokára készen lesz a díszkivilágítás, egyelőre viszont csak az asztal alatt építgetem ki a bekötések helyét, ez nem túl látványos és abszolút nem egy fotogén tevékenység:)
 
   Ellenben „megérkezett” hozzánk a Limit Bobó hangdekóderrel, a digitalizálás szokott módon a Csíkos Műhelyben készült, a hang 1:1-es Bobótól származik.
   Sokan írtak már erről az egyedi gyártású kis rézmodellről, amely Zsolt (Limitmodell) műhelyében készült, itt-ott egészen komoly tesztek is jelentek meg, részemről hasonlóval nem fárasztanám a kedves olvasót, akit érdekel, úgyis megtalálja a neten. Röviden leírva a gépecske nagyon egyben van, ez a külcsínre és a belbecsre egyaránt vonatkozok, finom, precíz kidolgozás és példás futás jellemzi, bejáratósként sem hangos, az meg külön öröm, hogy a benne dohogó hang felismerhetően „eredeti”. A mozdony indulása állóhelyzetből érdekes, pici késleltetés után enyhe rántással indul, ez cseppet sem zavaró, oka az alkalmazott szíjhajtású áttétel, a dekóder parancsainak viszont mintaszerűen „engedelmeskedik”, lassúmenete egészen kiváló. Vonóereje nem rossz, állomási tolatgatásra ésszerű határokon belül kiválóan használható, persze emelkedőn nem húz fel kettőnél több CAF kocsit, sík részen viszont simán elboldogul akár néggyel is:)
   További elemezgetés helyett jöjjön egy fényképezőgéppel, állványmentesen készült, de azért nézhető kisvideo az M44-ról:
 
 
Pár kép is lett:
 
Megérkezett:)
 
Az a műanyag korlát nem annyira, a többi viszont nekem bejön...
 
Kidolgozott vezérállás, precíz részletek, kivéve persze a korlátokat...
 
 
folyt. köv...

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr32429114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vercsikeangyal 2010.11.18. 17:44:17

szia Tomi nagyon ügyes modellezö vagy
én is imádom a vasutakat apám ott volt karbantartó
bátyámnak volt terepasztala de
lemondott rola ahelyett hogy nekem adta volna én fejlesztettem volna

op tomi 2010.11.18. 21:04:54

Bátyád rosszul tette, kezdd újra:)

vercsikebabyke 2011.01.03. 18:42:35

szasz optomi

elöször is boldog uj évet és boldog
karácsonyt kivánok remélem a fa alatt volt kisvonat
képzeld el tegnap néztem egy blogot citromblogot
és találtam egy olyan éttermet hogy terepasztal van benne de ugy hogy a sinek minden asztalra vezetnek és vasut hozza a kaját piát

a vezetö is viztos vasut szerelmes én imádom öket

nyernék a lotton vennék

op tomi 2011.01.03. 21:10:37

@vercsikebabyke: Valahol a cseheknél van ez a kocsma... egyszer elmegyek és jól körbefotózom:)

Vercsikeangyal 2011.01.11. 23:13:24

szia optomi

nézegetem a blogodat te szinte europát megcsináltad terepasztalnak
én is meg vagyok bolondulva a vasutért de én nem terepasztalt csináltam gyüjtöttem jegyeket
de ha a bátyám lemondoitt az ö pici vonatárol már kár hogy a jézuska nem nekem hozta
én fejlesztettem volna

Vercsikeangyal 2011.01.11. 23:27:42

köszi amugy hogy érdekel a vonatos kocsma tudtam hogy tetszeni fog én is megláttam egy blogba majd elájultam
esküszöm ráveszem apámat hogy vigyen oda sört inni

Vercsikeangyal 2011.01.28. 13:20:39

szép napot Tomi

mizujs nálad vonataid élnek még
hireket mondog ma olvastam az indexen hogy elloptak kép mozdony modelt a szilit meg egy másik szerencsére meg lett de azért pofátlan volt mért nem vesz
most is a expresszen kinálnak vonatokat na helló

altavizsla 2011.06.22. 12:56:59

Könnyezve néztem a kisfilmjeidet... Most már még jobban utállak... :-) (irigyellek)

Kecsubá

op tomi 2011.06.22. 14:01:21

Nesírjá', Kecsubá:)
süti beállítások módosítása