Friss topikok

  • Károly Dolgos: Tisztelt Uram! Nagyon köszönöm az elismerő szavait, véletlenül találtam rá erre az oldalra.Hát mit... (2014.01.19. 13:47) Vasúttörténeti Park - megnéztük, kipróbáltuk az új kertivasúti pályát
  • SomiTomi: De jó neked. Nekem nem sikerült utaznom vele sajnos. Épp csak egyszer láttam Gárdonyban, pedig már... (2013.11.05. 17:55) Fantasztikus "tekergés"
  • Zero-eco86: Nézegetem a képeid és tényleg fantasztikus az asztalod. Gratulálok hozzá. Minden személyvagonodba ... (2013.07.25. 02:41) Szünet?
  • Babitron: Szép! Viszont tudok pár okos trükköt a terep feldobására!Pl gondoltál-e már arra hogy miből csiná... (2013.05.27. 20:16) Terep(sz)építés 2.
  • Csé.: Nagyon szuper minden Tomi! Én is kívánok nagyon boldog Karácsonyt és eseményekben gazdag új eszten... (2012.12.20. 17:53) Karácsony ürügyén...

Fotóalbum

2011.02.19. 18:40 op tomi

Még néhány lámpa...

 

Ismét 

csak lámpácskák a téma, de az asztal készültsége lámpákból mostanra a 100%-ot közelíti, úgyhogy ezzel a bejegyzéssel a témát be is fejezem.
   Kéz alóli beszerzésű 6V-os peronlámpák kerültek Dunakeszi állomásépület környékére és a mellékvonali állomásokra, a motorvonatok kis „fejpályaudvara” pedig épülethez illő világítást kapott. A korábbi beszerelésekhez képest még annyi kis macera adódott, hogy a hatvoltos lámpákat festeni is kellett, valamint a feszültségnek megfelelő hálózatot is ki kellett építeni az asztal alatt és persze külön trafóról kellett megtáplálni, máskülönben nagyjából a fotózás vett igénybe több időt a pince sajátos fényviszonyainak köszönhetően:)
   Ezen felül elkezdtem az alagútbejárók kiépítését, egyelőre addig jutottam, hogy először is kivártam azt a két hónapot, amíg a Noch íves alagútbelsők megérkeztek, majd kb. egy óra alatt összeépítettem őket egymással és az alagútportállal. Terveim szerint kivehető lesz a bejáró az esetleges alagúton belüli „balesetek” kezelésének érdekében, remélhetőleg nemsokára a véglegeshez közeli állapotokról is beszámolhatok, addig is mutatom az eddigi haladást:
 
A kanyargós peron nagyjából oldalról fotózva...
 
... és elölről, csak most látom, hogy az egyik lámpa ferdén áll:)
 
A 6V-os lámpácskák közelról
 
Jutott belőle a "főpályaudvar" környékére is 
 
Ez pedig a mellékvonali pálya leendő "hegyvidéki" állomása vonat nélkül...
 
... és vonattal:)
 
 A kis fejpáraudvarra Talent érkezik, az utasok gyönyörködnek a kivilágított peronban:)
 
Ilyen lett...
 
 Viszonylag jól sikerült közeli...
 
Alagút még nincs, csak alagútbelső, de már fotózható...
 
Nem is akárhogy:)
 
 Ez pedig a mellékvonal egyvágányos alagútja
 
                            http://indafoto.hu/optomi/terepasztalom/page/16
 
folyt. köv...
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://optomi.blog.hu/api/trackback/id/tr852673183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása